DT Gavà

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08850, GAVÀ, BARCELONA, Espanya
  • Direcció Tècnica

A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si vols formar part d’un entorn estratègic dins del sector de la distribució farmacèutica, on la teva experiència en garantia de qualitat i compliment normatiu sigui clau per assegurar el bon funcionament del nostre magatzem, on puguis implementar accions de millora i donar suport a diferents centres per garantir el compliment de les BPD, has de continuar llegint, perquè això, és per tu.


Ens coneixes?

Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.


Actualment ..

Cerquem un/a Director/a Tècnic/a pel centre logístic a Gavà per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.

Per tant, la teva missió serà:

Garantir que es compleixen les BPD per tal de que em magatzem estigui operatiu, implementar accions de millora per tal del compliment d'aquestes. Donar suport a tots els centres en tasques de DT.


Que faràs com a Director/a Tècnic/a?

Garantir el compliment de les BPD en el centre logístic, assegurant que tots els processos segueixen la normativa vigent.
Gestió d’estupefaents i productes amb tractament especial, incloent-hi la supervisió d’inventaris, comandes i devolucions.
Creació i actualització de documentació tècnica, com PNTs, ITs i protocols, per garantir l’eficiència i el compliment normatiu.
Formació del personal en plans de neteja, BPD i procediments tècnics per mantenir els estàndards de qualitat.
Gestió d’auditories internes i certificacions, assegurant el compliment dels requisits regulatoris.
Aprovació de noves altes de socis i articles, així com la verificació de la legalitat dels proveïdors.
Gestió i registre d’alertes sanitàries, incloent-hi la tramitació de devolucions als laboratoris per reclamacions de qualitat.
Seguiment i millora dels indicadors del Sistema de Gestió de Qualitat, proposant accions correctores quan sigui necessari.
Atenció i gestió de consultes de socis i clients, participant en Programes de Formació Continuada (PFC) i resolent incidències relacionades amb el Vademècum.

Aquest rol et permetrà tenir un impacte directe en la qualitat i eficiència del nostre servei, contribuint a garantir els estàndards més alts en la distribució farmacèutica.

Com ens agradaria que fossis:

· Disposessis del Grau en Farmàcia i formació en BPD’s. Valorable estar col·legiat.

· Comptessis amb mínim 2 anys d’experiència en tasques de Garantia de Qualitat i Direcció Tècnica de Distribució farmacèutica.

· Tinguessis experiència com a Director/a Tècnic/a o adjunt a direcció tècnica en farmacèutica, laboratori o distribució farmacèutica

· Valorable que aportessis coneixements /o experiència en àmbits logístics/operatius.

· Domini d’eines ERP’s, Excel i Rundesk.

· Et consideressis una persones precisa i rigorosa, amb gran capacitat analítica, mentalitat proactiva, organitzada, responsable, compromesa i amb ganes d’aportar valor a una empresa líder en el sector de la distribució farmacèutica.

· I el més important, que fossis una persona proactiva amb gran ambició i enorme jugador/a d’equip.

Que et podem oferir?

· Incorporació a una empresa líder i en creixement constant: Forma part d'una cooperativa farmacèutica amb quasi 100 anys d'història, reconeguda per la seva innovació i compromís amb la salut.

· Oportunitats de desenvolupament professional: Apostem pel talent intern, oferint formació contínua i possibilitats de promoció dins de l'organització.

· Contracte indefinit: Valorem la teva estabilitat laboral des del primer dia.​

· Horari de dilluns a divendres de 9h a 18h: Facilitem la conciliació entre la vida laboral i personal.

· Retribució competitiva i flexible: Oferim un paquet salarial atractiu amb opcions de retribució flexible, incloent mútua mèdica, tiquets restaurant i descomptes en escoles bressol.

· Beneficis socials addicionals: Gaudeix de descomptes en productes de parafarmàcia, acords amb universitats i escoles de negoci, i altres avantatges que promouen el teu benestar.

· Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic: Uneix-te a un equip humà excepcional, on la proximitat, la transparència i el compromís són valors fonamentals.


I ara què?

A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.

Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!