A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si vols formar part d'un departament clau en la gestió de descomptes dins del nostre model cooperatiu, on les teves habilitats per treballar amb precisió i rigor marquin la diferència, has de continuar llegint, perquè això, és per tu! Cerquem una persona amb visió comercial, orientació a resultats i capacitat per liderar amb passió en un entorn dinàmic, col·laboratiu i amb propòsit.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Administratiu/va de Gestió de Compensacions i Ràpels per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Tenir el control i gestió eficient del deute en relació a Descomptes i Ràpels cedits a les farmàcies a recuperar dels laboratoris, dirigit a fi i efecte de minimitzar l'impacte econòmic sobre el compte de resultats i al cobrament efectiu de les posicions generades.
Com serà el teu dia a dia a FedeFarma?
Formaràs part del departament Financer i desenvoluparàs un rol clau per garantir la fiabilitat dels nostres processos de descomptes i ràpels.
1. Sol·licitud d'informació dels laboratoris.
2. Ràpels de venda: creació, manteniment, execució de processos, albarans i gestió d'incidències.
3. Ràpels de compra.
4. Gestió dels abonaments rebuts i/o emissió de càrrecs.
5. Processos de tancament, conciliacions de saldos comptables.
6. Gestió de cobrament de saldos pendents, creuament i validació de dades.
Com ens agradaria que fossis:
- Dispossesis d'un CFGS en Administració i Finances o un Grau en Farmàcia o Administració i Direcció d'Empreses, Economia o formació afí.
- Aportessis mínim 3 anys d'experiència en departaments financers realitzant tasques de descomptes, reclamacions, entre d'altres.
- Aportessis coneixements en comptabilitat bàsica
- Dominessis Excel (taules dinàmiques, fórmules, gràfics) i t’hi sentissis còmode treballant amb ERP’s com SAP.
- Et consideressis una persona proactiva, organitzada, analítica i amb adaptació als canvis.
- Tinguis bones habilitats comunicatives, orientació a la resolució d’incidències i et sentis còmode treballant en equip.
- I el més important: que siguis una persona compromesa i amb ganes d’aportar valor a un projecte col·laboratiu dins d’una empresa líder en el sector de la distribució farmacèutica.
Que et podem oferir?
·Incorporació a una empresa líder i en creixement constant: Forma part d'una cooperativa farmacèutica amb quasi 100 anys d'història, reconeguda per la seva innovació i compromís amb la salut.
· Oportunitats de desenvolupament professional: Apostem pel talent intern, oferint formació contínua i possibilitats de promoció dins de l'organització.
· Posició indefinida: Valorem la teva estabilitat laboral des del primer dia.
· Flexibilitat horària i jornades intensives: Facilitem la conciliació entre la vida laboral i personal.
· Retribució competitiva i flexible: Oferim un paquet salarial atractiu amb opcions de retribució flexible, incloent mútua mèdica, tiquets restaurant i descomptes en escoles bressol.
· Beneficis socials addicionals: Gaudeix de descomptes en productes de parafarmàcia, acords amb universitats i escoles de negoci, i altres avantatges que promouen el teu benestar. (Càtering, descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
· Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic: Uneix-te a un equip humà excepcional, on la proximitat, la transparència i el compromís són valors fonamentals.
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!