Administratiu/va Clients

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08850, GAVÀ, BARCELONA, Espanya
  • Administració i Finances

A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si vols formar part d’un entorn estratègic dins del sector de la distribució farmacèutica, has de continuar llegint, perquè això, és per tu.


Ens coneixes?

Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.


Actualment ..

Estem cercant un/a Administratiu/va de Clients per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.


Per tant, la teva missió serà:

Assegurar el compliment de les polítiques de risc de la cooperativa en tots els aspectes (crèdit, cobrament, morositat). Participar en el disseny de polítiques, estratègies i processos per millorar la gestió del risc. Gestionar els recursos de la manera eficient per tal d'aconseguir els objectius marcats per la cooperativa.

Com serà el teu dia a dia a FedeFarma?

Formaràs part del departament de Finances i desenvoluparàs un rol clau per garantir la fiabilitat dels nostres processos de compliment de les polítiques de risc de la cooperativa. El teu dia a dia inclourà:

  • Gestió del risc.
  • Control morositat.
  • Reporting.
  • Atenció al soci.

Com ens agradaria que fossis:

- Disposessis de formació en ADE i/o Econòmiques o Empresarials o afins.

- Mínim 3 anys com a Administratiu/va de Clients, gestionant anàlisis financers, control de crèdits i control de morositat.

- Valorable coneixements en sector de productes retail (cosmètica, para farmàcia, alimentació, etc).

- Coneixements i experiència en paquet office.

- Et consideris una persona amb capacitat resolutiva, dinàmica i capacitat de treballar en equip.

- Tinguis bones habilitats comunicatives, orientació a la resolució d’incidències i et sentis còmode treballant en equip.

I el més important: que siguis una persona compromesa, proactiva i amb ganes d’aportar valor a un projecte col·laboratiu dins d’una empresa líder en el sector de la distribució farmacèutica


Que et podem oferir?

· Incorporació a una empresa líder i en creixement constant: Forma part d'una cooperativa farmacèutica amb quasi 100 anys d'història, reconeguda per la seva innovació i compromís amb la salut.

· Oportunitats de desenvolupament professional: Apostem pel talent intern, oferint formació contínua i possibilitats de promoció dins de l'organització.

· Posició indefinida: Valorem la teva estabilitat laboral des del primer dia.​

· Flexibilitat horària i jornades intensives: Facilitem la conciliació entre la vida laboral i personal.

· Retribució competitiva i flexible: Oferim un paquet salarial atractiu amb opcions de retribució flexible, incloent mútua mèdica, tiquets restaurant i descomptes en escoles bressol.

· Beneficis socials addicionals: Gaudeix de descomptes en productes de parafarmàcia, acords amb universitats i escoles de negoci, i altres avantatges que promouen el teu benestar. (Càtering, descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).

· Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic: Uneix-te a un equip humà excepcional, on la proximitat, la transparència i el compromís són valors fonamentals.


I ara què?

A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.

Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!