Administratiu Comercial DCI

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 08850, GAVÀ, BARCELONA, Espanya
  • DCI

Administratiu Comercial DCI


A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, cerquem un Administratiu Comercial per realitzar les tasques administratives i duur a terme la gestió de les incidències del departament.


Ens coneixes?

Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.

Actualment ...

Cerquem un/a Administratiu Comercial per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.


Per tant, la teva missió serà:

Realitzar les tasques administratives i duur a terme la gestió de les incidències del departament, donar suport als gestors de comptes, contactar amb les farmàcies i resoldre les diferents incidències.


Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:

·Incidències i devolucions de ECD (Dpt. Encàrrecs)

·Ocupar-se dels temes tècnics de producte i magatzem: Recepció, ubicació i enviament o info de producte errónea.

·Consultes de efectes i accessoris (Dpt. Encàrrecs / Direcció Tècnica):Sondes, manguitos pressió, bosses orina, colostomia, agulles..

·Extracció de dades del Giff

·Estar al día de Orto-fede: Saber com s’organitza la categoría

·Estar al día del projecte Ortoteca

·Tenir accés a l’excel de producte per alimentar la web

·Detectar i solucionar errors en la web

·Demanar, o trobar fotos, mides…tota la info necessària

·Ajudar al desenvolupament del llibre en quan a contingut i revisió. (1 any si 1 any no)

·Estar present en les reunions amb laboratoris per executar a nivell tècnic, el que sigui necessari.

·Seguir el fil de les devolucions i recollida de productes DAL

Com ens agradaria que fossis:

Que tinguis un CFGS en Administració i Finances, Grau en Administració i Direcció d’ Empreses o similar.

Que tinguis nivell avançat d'Excel (molt important)

Que tinguis nivell avançat de Word

Que coneguis les BPD'S (Bones pràctiques de distribució)

Que tinguis experiència en el sector farmacèutic (molt desitjable), de distribució o similar.

Una persona amb dinamisme, capacitat de resolució de problemes, organització i habilitats comunicatives.

I el més important, que et consideressis un/a enorme jugador/a d’equip.


Que et podem oferir?

  • Formar part d’una gran empresa líder en el sector, competitiva, en plena innovació, amb un ambient laboral proper, inspirador i ambiciós.
  • Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
  • Posició Indefinida
  • Flexibilitat horària
  • Política salarial competitiva
  • Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
  • Beneficis socials (Càtering, Descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).

I ara què?

A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.

Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!